Thursday 9 October 2008

Aku hidup dalam blues



Hello guys..hehehe aku jumpa gambar ne dlm (cakera payah) ku hahaha,masa ku kn buang2 gambar ku yang nda pedah2.hehe,aku masih ingat aku ambik gambar ne 3 tahun lapas lah.the date nda ku ingat sal aku nada diary hahahaha.masa tu aku bru balik kaja,sedang2 ku menghirup udara segar d kawasan tu,aku terlihat daun ne melayang2 ntah kemana,ku perhatikan sampainya landing,sekalinya landing iatah pat keta ne.punya lah ku terkejut melihat bonet keta ne.pasal d bonetnya d buat nya kartun comic yg paling ku minat  iaitu AKU HIDUP DALAM BLUES.dgn nda bepantang tarus ku pegang bonet ketanya ah,ku pikir paint brush,skalinya sticker,handal kan rang ne hehehehe anilah yg d namakn seni hehehe.ruged brabis heheheh.memang rang ne minatnya cam aku jua,hehehehe.peace........




No comments: